«Бритіш Американ Тобакко Україна» - Наша мета та стратегія

Наша мета та стратегія

Наша мета та стратегія

Наша мета – побудувати Краще Майбутнє (A Better Tomorrow™) шляхом створення світу без диму, де курці перейшли від сигарет до бездимних альтернатив.


Наша стратегічна ціль – активно сприяти переходу курців від сигарет до бездимних продуктів і побудувати світ без диму. Ми прагнемо забезпечити довгостроковий результат для всіх зацікавлених сторін і стати переважно бездимним бізнесом до 2035 року.

Відео нижче пояснює, що означає для нас Краще Майбутнє (A Better Tomorrow™).

Video could not be reproduced

Наш шлях розвитку

BAT була заснована у 1902 році та вперше вийшла на Лондонську фондову біржу у 1912 році. З моменту створення індексу FTSE 100 у 1984 році ми є його складовою частиною, постійно розвиваючись і ставши єдиною по-справжньому глобальною компанією в нашій галузі.

Сьогодні ми продовжуємо розвиватися. Ми знаємо, що класичні сигарети становлять серйозну загрозу для здоров’я. Єдиний спосіб уникнути цих ризиків – не починати або кинути палити. Саме тому ми змінюємося: створюємо нові продукти, підкріплені науковими дослідженнями, що надають повнолітнім курцям бездимні альтернативи.

Наша стратегія

Щоб реалізувати наше бачення побудувати світ без диму, ми прагнемо стати переважно бездимним бізнесом – з тим, щоб отримувати 50% наших доходів від бездимних продуктів до 2035 року. Ми досягнемо цього, активно заохочуючи повнолітніх курців переходити на бездимні альтернативи – власне, "змінюючи на краще".

Щоб забезпечити це, наша стратегія побудована на трьох основних пріоритетах:

  • Покращення якості
  • Стале майбутнє
  • Динамічний бізнес

Наш стратегічний навігатор нижче окреслює дев’ять пріоритетних стовпів, які підтримують досягнення нашої амбіції побудувати світ без диму.

Наша стратегія

Поислення якості підкреслює перехід до більш збалансованої уваги на зростанні доходів і прибутковості, орієнтованої на наші бренди та інновації, з постійним пошуком довгострокових можливостей, що виходять за межі нікотину.

Фундаментальні компоненти стовпа Посилення якості:

  • Інновації та бренди у Нових категоріях, що надихають
  • Керований перехід від традиційних тютюнових виробів
  • Вихід за межі нікотину

Наші зобов’язання у сфері Покращення якості:

  • Посилення якості, зростання дохідності у бездимних продуктах
  • Зниження обсягів класичних сигарети у поєднанні зі зростанням дохідності
  • Розумні інвестиції у майбутнє, що виходять за межі нікотину

Побудова сталого майбутнього полягає в тому, щоб активно сприяти переходу споживачів від сигарет до бездимних альтернатив стійким, відповідальним і чесним шляхом.

Наука буде основним рушієм наших зусиль, разом з активнішою взаємодією з регуляторними установами та іншими ключовими зацікавленими сторонами, із вбудовою принципів сталого розвитку у всю нашу організацію.

Фундаментальні компоненти стовпа Стале майбутнє:

  • Сприйняття зменшення шкоди від тютюну
  • Формування регуляторного середовища
  • Лідерство у сфері сталого розвитку та доброчесності

Наші зобов’язання у сфері Сталого майбутнього:

  • Побудувати світ без диму
  • Інвестиції в продукти, науку та взаємодію, щоб Краще Майбутнє (A Better Tomorrow™) стало реальністю
  • Ведення бізнесу сталим і чесним способом

Стовп Динамічний бізнес спрямований на побудову організації, готової до майбутнього, орієнтованої на дані, забезпечуючи ефективність та результативність у всіх наших операціях.

Ми віримо, що можемо створити фінансову гнучкість для інвестування у наших людей, продукти та забезпечення доходів для наших інвесторів.

Фундаментальні компоненти стовпа Динамічний бізнес:

  • Динамічна, успішна компанія
  • Досконалість виробництва
  • Ефективність використання капіталу

Наші зобов’язання у сфері Динамічного бізнесу:

  • Створення різноманітного, інклюзивного та орієнтованого на людей робочого середовища
  • Орієнтація на дані та забезпечення операційної досконалості/управління витратами
  • Зосередження на доходах інвесторів

Наш прогрес

Наша амбіція – досягти 50 мільйонів споживачів наших бездимних продуктів до 2030 року та прискорити зростання цих продуктів, щоб до 2035 року вони становили принаймні 50% частки наших доходів.

Ми вже досягли значного прогресу на цьому шляху: на сьогодні маємо 23,9 мільйона споживачів1 бездимних продуктів. Дохід від цих продуктів становить 16,5% від загального доходу групи станом на 31 грудня 2023 року.

1 Не включає Росію та Білорусь.

Компанія ВАТ припинила свою діяльність у Росії та Білорусі у 2023 році. Офіційні заяви з цього приводу доступні на сайті за наведеними посиланнями:

https://www.bat.com/media/press-releases/_2023/september/russia-business-update---agreement-signed

https://www.bat.com/media/press-releases/_2023/september/russia-business-update---sale-completed