Наша мета – побудувати Краще Майбутнє (A Better Tomorrow™) шляхом створення світу без диму, де курці перейшли від сигарет до бездимних альтернатив.
Наша стратегічна ціль – активно сприяти переходу курців від сигарет до бездимних продуктів і побудувати світ без диму. Ми прагнемо забезпечити довгостроковий результат для всіх зацікавлених сторін і стати переважно бездимним бізнесом до 2035 року.
Відео нижче пояснює, що означає для нас Краще Майбутнє (A Better Tomorrow™).
BAT була заснована у 1902 році та вперше вийшла на Лондонську фондову біржу у 1912 році. З моменту створення індексу FTSE 100 у 1984 році ми є його складовою частиною, постійно розвиваючись і ставши єдиною по-справжньому глобальною компанією в нашій галузі.
Сьогодні ми продовжуємо розвиватися. Ми знаємо, що класичні сигарети становлять серйозну загрозу для здоров’я. Єдиний спосіб уникнути цих ризиків – не починати або кинути палити. Саме тому ми змінюємося: створюємо нові продукти, підкріплені науковими дослідженнями, що надають повнолітнім курцям бездимні альтернативи.
Щоб реалізувати наше бачення побудувати світ без диму, ми прагнемо стати переважно бездимним бізнесом – з тим, щоб отримувати 50% наших доходів від бездимних продуктів до 2035 року. Ми досягнемо цього, активно заохочуючи повнолітніх курців переходити на бездимні альтернативи – власне, "змінюючи на краще".
Щоб забезпечити це, наша стратегія побудована на трьох основних пріоритетах:
Наш стратегічний навігатор нижче окреслює дев’ять пріоритетних стовпів, які підтримують досягнення нашої амбіції побудувати світ без диму.
Поислення якості підкреслює перехід до більш збалансованої уваги на зростанні доходів і прибутковості, орієнтованої на наші бренди та інновації, з постійним пошуком довгострокових можливостей, що виходять за межі нікотину.
Побудова сталого майбутнього полягає в тому, щоб активно сприяти переходу споживачів від сигарет до бездимних альтернатив стійким, відповідальним і чесним шляхом.
Наука буде основним рушієм наших зусиль, разом з активнішою взаємодією з регуляторними установами та іншими ключовими зацікавленими сторонами, із вбудовою принципів сталого розвитку у всю нашу організацію.
Стовп Динамічний бізнес спрямований на побудову організації, готової до майбутнього, орієнтованої на дані, забезпечуючи ефективність та результативність у всіх наших операціях.
Ми віримо, що можемо створити фінансову гнучкість для інвестування у наших людей, продукти та забезпечення доходів для наших інвесторів.
Наша амбіція – досягти 50 мільйонів споживачів наших бездимних продуктів до 2030 року та прискорити зростання цих продуктів, щоб до 2035 року вони становили принаймні 50% частки наших доходів.
Ми вже досягли значного прогресу на цьому шляху: на сьогодні маємо 23,9 мільйона споживачів1 бездимних продуктів. Дохід від цих продуктів становить 16,5% від загального доходу групи станом на 31 грудня 2023 року.
1 Не включає Росію та Білорусь.
Компанія ВАТ припинила свою діяльність у Росії та Білорусі у 2023 році. Офіційні заяви з цього приводу доступні на сайті за наведеними посиланнями:
https://www.bat.com/media/press-releases/_2023/september/russia-business-update---agreement-signed
https://www.bat.com/media/press-releases/_2023/september/russia-business-update---sale-completed