«Бритіш Американ Тобакко Україна» - Марка Vuse компанії «ВАТ» - №1 серед глобальних брендів продуктів для вейпінгу

8 вересня 2021
Новини

Марка Vuse компанії «ВАТ» - №1 серед глобальних брендів продуктів для вейпінгу

8 вересня 2021 року: Компанія «ВАТ» повідомила, що марка Vuse стала глобальним брендом продуктів для вейпінгу № 1 за часткою ринку у грошовому виразі*.

Досягнення світового лідерства у сегменті продуктів для вейпінгу є ключовим етапом у трансформації ВАТ і демонструє стабільно високі темпи зростання у сегменті Категорій продуктів нового покоління. Продукти для вейпінгу становлять найбільшу категорію продуктів нового покоління за обсягом доходів і кількістю повнолітніх споживачів у секторі нікотиновмісних продуктів.

Vuse є лідером категорії за обсягом частки ринку у грошовому виразі на чотирьох з п'яти провідних ринків продуктів для вейпінгу (Канада, Франція, Німеччина і Сполучене Королівство), а стала динаміка ВАТ у сегменті продуктів для вейпінгу на ринку США забезпечила лідерство марки Vuse за ринковою часткою у 22 штатах порівняно з 20 штатами у липні**.

У травні цього року  ВАТ також оголосила, що марка Vuse стала першим у світі вуглецево-нейтральним***, глобальним брендом продуктів для вейпінгу, що відповідає твердому і багаторічному зобов'язанню ВАТ бути відповідальним підприємством і зменшувати свій вплив на довкілля.

Джек Боулз [Jack Bowles], Виконавчий директор ВАТ:

« Ми у захваті від того, що марка Vuse стала глобальним брендом продуктів для вейпінгу № 1. Це доказ того, що ми створюємо марки майбутнього, в основі яких лежать результати активних розробок інноваційних продуктів, на втілення нашого бачення Кращого Майбутнього.

У першому півріччі наш дохід від Категорій продуктів нового покоління зріс на 50%****. Крім того, ми збільшили кількість повнолітніх споживачів наших негорючих продуктів на 2,6 млн осіб, що є рекордним за обсягом зростання в історії нашої компанії, і тепер маємо 16,1 млн повнолітніх споживачів. Цю динаміку забезпечують наші потужні глобальні марки: Vuse, glo та Velo. Кожна Категорія продуктів нового покоління збільшила свою частку на більше ніж 280 б.п. на ключових ринках, а обсяг її продажів зріс на 70% або більше.

За допомогою досконалих кампаній і цифрової взаємодії ми прагнемо створити найвідоміший у світі бренд продуктів для вейпінгу з чіткою метою » .

Звітуючи про результати своєї діяльності за перше півріччя, ВАТ повідомила про високі показники свого бізнесу у сегменті продуктів для вейпінгу, доходи від якого збільшилися на 59%, обсяги продажів - на 70% і залучено 0,9 млн нових повнолітніх споживачів, довівши їхню загальну кількість до 7,5 млн осіб. Починаючи з грудня 2020 року, ринкова частка марки Vuse у грошовому виразі зросла на 340 б.п., сягнувши 34% у липні 2021 року.

КІНЕЦЬ

*За результатами оцінки частки ринку у грошовому виразі марок Vype/Vuse в рамках дослідження "Рекомендована роздрібна ціна" (RRP), що проводилось в оцінюваних точках роздрібного продажу продуктів для вейпінгу (тобто загальна частка категорії продуктів для вейпінгу у роздрібних продажах) у США, Канаді, Франції, Сполученому Королівстві і Німеччині. На ці п'ять ринків припадає, згідно з оцінками, 77% світового чистого обороту (NTO) торгівлі закритими системами для вейпінгу станом на червень-липень 2021 року.
**Згідно з даними, опублікованими у звіті ВАТ про результати компанії за перше півріччя у липні.
***На основі результатів внутрішнього прогнозу щодо продажів пристроїв ePod, ePen, eTank mini, Alto і витратних матеріалів (згідно з розрахунками, проведеними у березні 2021 року) на 12 місяців, починаючи з квітня 2021 року Вуглецеву нейтральність Vuse було незалежно підтверджено Vertis на основі даних Оцінки життєвого циклу продукту, наданих незалежною третьою особою.
****З постійними темпами порівняно з H120.

Про Групу «BAT»

BAT – провідна мультикатегорійна компанія, заснована у 1902 році, що провадить діяльність у сегменті споживчих товарів. Наша мета полягає в тому, щоб побудувати Краще Майбутнє (A Better Tomorrow™) завдяки зниженню впливу нашого бізнесу на здоров’я, зокрема:

  •  пропонуючи нашим повнолітнім споживачам широкий вибір продуктів, що несуть задоволення з меншим ризиком
  •  продовжуючи відверто говорити про те, що класичні сигарети становлять серйозні ризики для здоров’я, і що єдиним способом уникнути цих ризиків є рішення не починати курити або відмовитися від куріння
  •  заохочуючи повнолітніхкурців класичних сигарет переходити на альтернативні продукти зі зниженим ризиком, який підтверджено науковими даними*
  •  відстежуючи і звітуючи про успіхи наших перетворень

Компанія оголосила про свою мету збільшити кількість повнолітніх споживачів своїх негорючих продуктів до 50 мільйонів до 2030 року, а також отримати у 2025 році дохід від Категорій продуктів нового покоління у розмірі не менше 5 млрд фунтів стерлінгів.

Виходячи з наукових даних і припущення щодо повної відмови від куріння класичних сигарет на користь альтернативних продуктів. Ці продукти не є абсолютно безпечними і викликають залежність.
Наша продукція, що реалізується у США, включаючи Vuse, Velo, Grizzly, Kodiak і Camel Snus, регулюється Управлінням із питань контролю якості харчових продуктів і лікарських засобів (FDA) і без його дозволу забороняється здійснювати будь-які заяви про знижений ризик цих продуктів.