Наше бачення сталого розвитку

Програма сталого розвитку задля Кращого Майбутнього (A Better Tomorrow™)

Ми пишаємося історією досягнень у сталому розвитку, але сьогодні ми переходимо від стану бізнесу, в якому сталий розвиток був важливим, до стану, коли він починає відігравати головну роль у всьому, що ми робимо.

За останні 20 років ми зробили багато у справі сталого розвитку, що знайшло відображення у включенні нашої компанії до Індексу сталого розвитку Доу Джонса (Dow Jones Sustainability Indices, DJSI) протягом 18 років поспіль та інших видатних незалежних визнань , які ми отримали за ці роки.
Разом із тим, що наш підхід постійно розвивається, багато чого змінюється навколо нас – збільшуються очікування від бізнесу та його внеску у цілі сталого розвитку США, посилюється актуальність кліматичних змін, змінюються вподобання споживачів, виникають нові категорії продуктів, такі як продукти для паріння, що потенційно є менш ризиковані за різними оцінками для 19% споживачів традиційних сигарет у світі.

Майбутня амбіція

Разом із нашим прагненням значно покращити результати Нових Категорій ми також прагнемо якісних змін у амбіції сталого розвитку. Нещодавно ми оголосили про декілька складних цілей, які, ми впевнені, прискорять побудову Кращого Майбутнього (A Better Tomorrow™) для всіх наших стейкхолдерів, а саме:

  • збільшення кількості споживачів продуктів, що не передбачають процесу горіння, до 50 мільйонів до 2030 року
  • досягнення вуглецевого нейтралітету до 2030 року та прискорення наших поточних екологічних цілей до 2025 року
Наша програма сталого розвитку

Ми покращили стратегію Групи з метою досягнення Кращого Майбутнього (A Better Tomorrow™) для всіх наших стейкхолдерів. Наша покращена стратегія має на меті передбачення та задоволення потреб споживачів, які постійно змінюються: створювати продукти, що несуть задоволення з меншим ризиком, та пропонувати більший вибір.

В центрі покращеної стратегії лежить оновлена програма сталого розвитку, вона відображає зміни у зовнішньому середовищі. Ми чітко усвідомлюємо, що зниження впливу нашого бізнесу на здоров’я є головним питанням, а також приділяємо більше уваги питанням кліматичних змін, досконалості у екологічному управлінні. Водночас, ми прагнемо досягати позитивного соціального впливу та забезпечення якісного корпоративного управління у всій Групі.

H

Зниження впливу нашого бізнесу на здоров’я

  • Вибір для споживачів
  • Наука світового рівня
  • Стандарти та регулювання
E

Досконалість в ЕКОЛОГІЧНОМУ управлінні

  • Зміни клімату
  • Водні ресурси та сміття
  • Стале сільське господарство
  • Безвідходна економіка
S

Досягнення позитивного СОЦІАЛЬНОГО впливу

  • Права людини
  • Добробут фермерів
  • Здоров’я та безпека
  • Люди та культура
G

Якісне корпоративне УПРАВЛІННЯ

  • Етика бізнесу
  • Відповідальний маркетинг
  • Регулювання та політики залучення

Створення спільних цінностей для

  • Споживачі
    Споживачів
  • Суспільство
    Суспільства
  • Працівники
    Працівників
  • Акціонери
    Акціонерів

Докладніше про програму сталого розвитку BAT у звіті Групи Sustainability Strategy Report and ESG Report (англійською мовою)

max
large
medium
small
mobile