Інші підрозділи

Великі можливості та цікаві задачі

Фінанси

Фінанси в Бритіш Американ Тобакко — в центрі всього глобального бізнесу. Маючи ключове значення в ухваленні важливих бізнес-рішень, працівники фінансового підрозділу роблять набагато більше, ніж планування бюджету або аналіз звітів. Ми працюємо в партнерстві з іншими підрозділами задля підвищення прибутковості компанії та постійного зростання бізнесу.

Ми працюємо над аналізом та наданням рекомендацій щодо оптимальної політики ціноутворення задля збільшення нашої частки на ринку, підвищення прибутковості та створення умов для подальшого зростання бізнесу. Наші експерти у фінансах допомагають колегам з інших відділів компанії в управлінні ризиками, оптимізації грошового обігу та капіталу. Ми також докладаємо зусиль задля розвитку нашого бізнесу та підвищення його цінності для акціонерів і розвиваємо в працівниках культуру бережливого використання коштів компанії.

Загалом, ми шукаємо працівників із невичерпним прагненням до постійного розвитку професійних та лідерських якостей, які в майбутньому зможуть досягнути визначних показників для бізнесу. З цього цілком зрозуміло, що Ви маєте бути завзятим і мати підприємницькі здібності. Працюючи з нами, ви зрозумієте та опануєте наш підхід у вирішенні комерційних питань та зможете допомогти у формуванні нашої глобальної стратегії.

На вас чекають цікаві проекти, в яких Ви зможете максимально використати свої лідерські навички, безпосередньо впливати на успіх нашої компанії. Бритіш Американ Тобакко - по-справжньому глобальна організація, тому ви знайдете тут безліч можливостей для побудови успішної кар’єри у фінансах і, безсумнівно, отримаєте винагороду за свої результати.

Робота з персоналом

Побудова успішної організації є одним із наших головних пріоритетів, що вимагає підтримки HR-спеціалістів світового класу. Будучи вузькоспеціалізованим фахівцем чи працівником широкого профілю, ви зможете залучитися до розробки і впровадження в дію HR стратегій.

Головним напрямом роботи всього відділу є участь у розвитку корпоративної культури, побудованої на принципах відкритості, довіри і прагнення до успіху. Наше завдання — надання працівникам усіх можливостей для повноцінної, конструктивної й цілеспрямованої діяльності. Ми хочемо, щоби наші фахівці мали чітке уявлення про бізнес і підтримували в колективі клімат, що допомагає досягати найвищих результатів. Ми також розраховуємо на те, що співробітники компанії, володіючи лідерськими якостями, розвиватимуть своїх підлеглих.

Основні напрями діяльності відділу роботи з персоналом:

  • Розвиток талантів та організаційної сфери — забезпечує підтримку й розвиток талантів в організації задля створення покоління лідерів
  • HR бізнес-партнери — управління, планування та побудова стратегій роботи організації, що спрямовані на підвищення рівня успішності бізнесу
  • Підбір персоналу — пошук, відбір та залучення високопотенційних працівників
  • Кадрове адміністрування — ведення повного документообігу відділу персоналу.
  • Ефективність організації (Organisation Effectiveness) — створює високопродуктивну культуру з правильними цінностями, моделями поведінки, організаційним проектуванням і HR процесами та технологіями.
  • Винагорода — забезпечує мотивацію й задоволеність співробітників за допомогою компенсаційних пакетів, що є винагородою за визначні результати роботи.
  • Стратегія, планування та розвиток — гарантує, що ми маємо HR організацію, що відповідає всім поточним і майбутнім потребам бізнесу.

У відділі роботи з персоналом Ви можете зайняти посаду менеджера з розвитку талантів, Менеджера з міжнародних призначень, HR бізнес-партнера тощо. Незалежно від Вашої ролі, Ви можете очікувати на різноманітний і унікальний досвід, сповнений можливостей для розвитку.

Відділ із корпоративних та правових питань

Відділ із корпоративних та правових питань відповідає за судово-претензійну роботу, підтримку нормотворчої діяльності, зовнішні стосунки, комунікації, безпеку та корпоративне управління. Ці напрямки діяльності передбачають роботу із широким колом зовнішніх та внутрішніх зацікавлених осіб, включно з державними органами, недержавними організаціями, дослідницькими інститутами, науковцями, конкурентами, засобами масової інформації та, звичайно, співробітниками.

Завдяки ефективній взаємодії з зацікавленими сторонами та комунікації ми захищаємо наші марки та продукти, комерційні інтереси та корпоративну репутацію.

Відділ також відповідає за безпеку працівників компанії та її активів, забезпечуючи стійкість нашого бізнесу зараз і задля майбутнього.

Глобальна команда з корпоративних та правових питань складається з майже 500 фахівців у всьому світі. Усі вони активні, завжди готові допомогти, надійні та відповідальні. Ми повинні надійно керувати процесами та відповідати складному, швидкоплинному та мінливому зовнішньому середовищу. Щоби робити це ефективно, треба бути сміливим, товариським, динамічним та мотивованим.

У своїй роботі ми завжди діємо чесно і відповідально. І це - основа нашої діяльності, тому що репутація нашої компанії тримається здебільшого нашими руками.

Ми працюємо в суперечливій галузі, на складних ринках та над серйозними проектами. Ми можемо стикатися з необхідністю сперечатися з регулюванням, яке ми вважаємо необґрунтованим, ми маємо взаємодіяти з урядом задля донесення нашої думки, і ми спрямовуємо наші зусилля на підтримку сталості нашого бізнесу. Це цікава та захоплююча робота. Фахівці відділу мають широкі знання бізнесу та працюють разом задля формування, захисту та забезпечення майбутнього Бритіш Американ Тобакко. На якій би посаді ви не працювали у Відділі, ви завжди будете відчувати гордість та задоволення від того, що ви є частиною команди, яка рухає бізнес уперед.

Інформаційні технології

Інформаційні технології в Бритіш Американ Тобакко дійсно глобальні. Працюючи у восьми ключових офісах, наша команда з 1500 фахівців впроваджує проекти та послуги для понад 43000 співробітників на 132 ринках.

Саме зараз ми переорієнтуємо та вдосконалюємо цілу низку нових технологій задля підтримки стратегії зростання компанії. Це чудовий час, щоби приєднатися до нас.

Наша ІТ команда також працює за підтримки таких трьох напрямів:

  • ІТ у комерції — консультує ІТ-фахівців із комерційних аспектів, взаємодіє з постачальниками товарів та послуг.
  • ІТ у фінансах — слугує в якості єдиного вікна для бізнес-планування, управління, бухгалтерського обліку та корпоративного оподаткування.
  • ІТ у юридичній роботі — відіграє важливу роль у забезпеченні юридичної підтримки ІТ команди.


Навички, якими Ви маєте володіти, різняться залежно від вашої ролі, але є певні ключові якості, котрі ми очікуємо від вас незалежно від характеру праці. Справжня пристрасть до своєї роботи. Здатність висловлювати і обстоювати свої ідеї. І, понад усе, реальне бажання робити більше задля досягнення стабільних видатних результатів.

Наша глобальна ІТ команда відіграє важливу роль у таких напрямах бізнесу:

  • Інформаційні технології
  • Екаунт менеджмент та бізнес аналітика
  • Технологічна Архітектура
  • Розробка додатків
  • Глобальні ІТ послуги


Тож, якщо ви прагнете справжньої глобальної ІТ кар’єри, ми можемо запропонувати вам для цього все, що потрібно, і, навіть, більше. Ви будете вдосконалювати свої навички в широкому колі цікавих проектів та впроваджувати революційні технології, що рухають бізнес уперед.

Вакансії в Україні

Стати частиною успішної команди

max
large
medium
small
mobile