Принципи відповідального маркетингу

Відповідальний маркетинг

Одна з фундаментальних вимог наших принципів маркетингу полягає в тому, що наша маркетингова діяльність націлена виключно на повнолітніх курців і не має на меті залучення або приваблення дітей.

Ми згодні з тим, що тютюнова промисловість повинна регулюватися, але водночас ми переконані, що необхідний відповідальний діалог із повнолітніми споживачами про наші тютюнові й нікотинові продукти.

Для бізнесу, як наш, дуже важливо надавати чітку й повну інформацію про різні ризики наших продуктів, щоби допомогти споживачам робити поінформований усвідомлений вибір.

Принципи відповідального маркетингу

Ми керуємось Принципами відповідального маркетингу (надалі за текстом «Принципи») під час реалізації на ринку наших тютюнових, нікотиновмісних та безнікотиновмісних виробів та брендів*. Ми вважаємо, що споживання тютюну та нікотину – це вибір лише повнолітніх. Ніхто з неповнолітніх не повинен курити чи вживати продукти, що містять тютюн або нікотин.

Одним з ключових положень Принципів є вимога, щоб наша маркетингова діяльність стосувалася лише повнолітніх споживачів. Принципи є обов’язковими для виконання усіма компаніями Групи ВАТ і, зокрема, стосуються всіх співробітників та всіх, хто працює від нашого імені.

Міжнародні принципи маркетингу (PDF, англійською) (289 kb)

Принципи відповідального маркетингу (PDF, українською) (389 kb)

Місцеве законодавство

Принципи відповідального маркетингу встановлюють мінімальні стандарти й застосовуються навіть у тому випадку, якщо вони є більш суворими, ніж місцеве законодавство. Проте, якщо місцеве законодавство є більш суворим або містить інші положення, ніж наші принципи відповідального маркетингу, ми будемо дотримуватися таких вимог місцевого законодавства.

Робота з операторами роздрібної торгівлі, спрямована на попередження куріння серед неповнолітніх

Ми співпрацюємо з операторами роздрібної торгівлі у всьому світі для попередження куріння серед неповнолітніх. Ця робота включає в себе сприяння підвищенню їхньої поінформованості й дотриманню мінімальних вікових обмежень, встановлених законодавством, підтримку програм підтвердження віку і проведення навчання для працівників торгівлі з виявлення неповнолітніх покупців і недопущення продажу нашої продукції таким особам.

*Не поширюється на такі категорії: 1) Лікарські засоби або засоби для припинення куріння; 2) Продукти, 1) які не призначені для вдихання, 2) які не містять нікотину або тютюну та 3) не мають маркування бренду, який використовується або використовувався для тютюнових або нікотиновмісних виробів; а також 3) Продукція, що продається підрозділом Wellness & Stimulation компанії BAT або компанії з пайовою участю BTV.»


max
large
medium
small
mobile