BAT запустила «R&D Visitor Experience» – віртуальний тур для демонстрації високих світових стандартів та науки, що стоять за нікотиновими продуктами нового покоління зі зниженим ризиком*†

19 січня 2022 року

  • Відбувся запуск нового віртуального туру «R&D Virtual Visitor Experience», під час якого можна  відвідати науково-дослідні лабораторії ВАТ, познайомитися з провідними науковцями і ознайомитися з результатами нових досліджень.
  • Під час туру можна дізнатися про наукові підходи та здобутки компанії, що допомагають досягти мети зі Зниження шкоди від тютюну.
  • Під час туру можна ознайомитися з поточними напрямками науково-дослідної діяльності, зокрема в сфері біології, хімії, токсикології, сенсорної науки, аналізу аерозолів, безпечності продукції, розумінні вподобань повнолітніх споживачів і біотехнології рослин.
  • Тур підкреслює зосередженість ВАТ на наукових розробках, спрямованих на зменшення впливу її бізнесу на здоров'я і побудову Кращого Майбутнього (A Better Tomorrow™).

Лондон – BAT створила пізнавально-віртуальний тур «R&D Visitor Experience». Це – онлайн-тур глобальним Науково-дослідним центром у Саутгемптоні, Сполучене Королівство, який дозволяє учасникам ознайомитися з новітніми науковими розробками та інноваціями компанії.

Тур спирається на відкритість і прозорість ВАТ до наукових розробок, які лежать в основі портфелю продуктів зі зниженим ризиком*†. Компанія регулярно запрошує відвідувачів особисто завітати до її Науково-дослідного центру. Починаючи з 2011 року об'єкт на власні очі побачили понад 3500 осіб. Проте, враховуючи, що можливість подорожувати значно обмежилася, віртуальний тур дозволяє людям, що проживають в різних країнах світу, дізнатися про науковий підхід ВАТ та ознайомитися з діяльністю у сфері Зниження шкоди від тютюну, думками та аналітичними напрацюваннями експертів.

Д-р Девід О’Райлі [Dr. David O’Reilly], Науковий директор Групи «ВАТ»: «Науково-дослідна діяльність має фундаментальне значення для бізнесу ВАТ. Наша зосередженість на наукових дослідженнях і розробках дозволила нам досягти значного прогресу у створенні та розвитку наших Категорій продуктів нового покоління, які проходять жорсткі випробування і мають знижений ризик, що підтверджується науковими даними* , порівняно з класичними сигаретами. У нашій науково-дослідній діяльності ми виходимо з вподобань повнолітніх споживачів, застосовуючи наукові розробки та інновації у наших продуктах. Це дозволяє нам пропонувати широкий вибір продуктів, що несуть задоволення з меншим ризиком* , які становлять альтернативу класичним сигаретам, забезпечуючи при цьому дотримання нами високих стандартів безпеки та якості » .

«Наш новий віртуальний тур «R&D Virtual Visitor Experience» демонструє масштаб наукових досліджень, які проводяться, і потужну наукову базу, яку ми використовуємо для оцінки та обґрунтування ролі наших продуктів у досягненні Зниження шкоди від тютюну».

Завдяки віртуальним 3D турам до лабораторій, анімаціям, відеоматеріалам, біографічним довідкам вчених, подкастам тощо віртуальний тур «R&D Virtual Visitor Experience» є універсальним інструментом для тих, хто бажає познайомитися з науковою діяльністю ВАТ. Тур висвітлює мету ВАТ побудувати Краще Майбутнє Майбутнього (A Better Tomorrow™) і місію компанії щодо зниження впливу її бізнесу на здоров'я. BAT інвестує майже 350 млн фунтів стерлінгів щороку з метою винайдення інноваційних методів зниження свого впливу на громадське здоров'я і планує залучити 50 млн повнолітніх споживачів до своїх негорючих продуктів до 2030 року.

ВАТ здійснює науково-дослідну діяльність за широким спектром напрямків, включаючи молекулярну біологію, токсикологію та хімію, стимулюючи постійну роботу над інноваціями і навчання, що виокремлює компанію як лідера галузі.

Учасники віртуального туру «R&D» можуть ознайомитися з:

  • Сенсорною наукою: Цей унікальний департамент допомагає ВАТ краще орієнтуватися у питаннях споживчого досвіду і втілювати цей досвід у корисні аналітичні напрацювання, які сприяють розвитку продуктів та марок.
  • Біотехнологічною лабораторією: В цій лабораторії науковці ВАТ використовують свій досвід у секвенуванні всього геному, метаболоміці та обчислювальній біології з метою покращення споживчогодосвіду. Підрозділ також вирощує рослини і виявляє сталі джерела сполук.
  • Біологічною лабораторією: Тут науковці ВАТ проводять тестування Категорій продуктів нового покоління ВАТ на предмет їхнього потенційного впливу на клітини організму людини порівняно з сигаретним димом.
  • Акумуляторною лабораторією: Цей підрозділ докорінно змінив технології проектування, розробки і випробування перезаряджуваних пристроїв BAT. Акумулятори проходять випробування, щоб переконатися у їхній відповідності високим стандартам якості.

Щоб дізнатися більше, перейдіть, будь ласка, за посиланням BAT-Science.com

КІНЕЦЬ

Про Групу «BAT»

BAT – провідна мультикатегорійна компанія, що провадить діяльність у сегменті споживчих товарів, мета якої полягає в тому, щоб побудувати Краще Майбутнє [A Better Tomorrow™] завдяки зниженню впливу її бізнесу на здоров’я, пропонуючи повнолітнім споживачам широкий вибір продуктів, що несуть задоволення з зниженим ризиком.
Компанія продовжує відверто говорити про те, що класичнісигарети становлять серйозні ризики для здоров’я, і що єдиним способом уникнути цих ризиків є рішення не починати палити або відмовитися від куріння. ВАТ закликаєкурців, повністю переходити на альтернативні продукти зі зниженим ризиком, що підтверджується науковими даними*† . Щоб досягти зазначеної мети, ВАТ перетворюється на справжню клієнтоорієнтовану мультикатегорійну компанію, яка провадить діяльність у сегменті споживчих товарів.

Амбітна мета ВАТ полягає в тому, щоб досягти кількості повнолітніх споживачів її негорючих продуктів у 50 млн осіб до 2030 року і отримати дохід від Категорій продуктів нового покоління у розмірі 5 млрд фунтів стерлінгів до 2025 року. BAT встановила амбіційні цілі у сфері ESG, включаючи мету досягти вуглецевої нейтральності за Сферами охоплення 1 і 2 до 2030 року, викорінити практику необов'язкового використання одноразової пластикової тари і досягти до 2025 року використання виключно пластикової тари, що є придатною для багаторазового використання, переробки або компостування.

BAT нараховує понад 53 000 працівників і здійснює свою діяльність у більше ніж 180 країнах. У 2020 році Група «ВАТ» отримала дохід у розмірі 25,8 млрд фунтів стерлінгів, а її прибуток від операційної діяльності сягнув 9,9 млрд фунтів стерлінгів.

Стратегічний портфель компанії складається з її глобальних марок сигарет і асортименту тютюнових і нікотинових виробів, що відносяться до Категорій продуктів нового покоління із зниженим ризиком*†, що зростає, а також традиційних негорючих тютюнових виробів. Ці продукти включають в себе продукти для вейпінгу, вироби для нагрівання тютюну, продукти для перорального застосування, такі як  снюс та вологий  тютюн та інші нікотинові продукти, що не містять тютюну. У 2020 році кількість споживачів наших негорючих продуктів зросла на 3 мільйони порівняно з попереднім роком і сягнула 13,5 мільйонів осіб.

*Виходячи з наукових даних і припущення щодо повної відмови від куріння сигарет на користь альтернативних продуктів. Ці продукти не є абсолютно безпечними і викликають залежність.
† Наша продукція, що реалізується у США, включаючи Vuse, Velo, Grizzly, Kodiak і Camel Snus, регулюється Управлінням із питань контролю якісті харчових продуктів і лікарських засобів (FDA), і без його дозволу забороняється здійснювати будь-які заяви про знижений ризик цих продуктів.

Твердження щодо майбутніх подій

Цей прес-реліз містить певні прогностичні заяви, у тому числі «прогностичні» заяви, які здійснюються в розумінні Закону США «Про реформу судочинства з приватних цінних паперів» від 1995 року. Ці заяви часто, але не завжди, здійснюються з використанням таких слів або фраз, як, наприклад «вважати», «передбачати», «могти», «змогти», «можливо», «слід», «мати намір», «планувати», «потенціал», «прогнозувати», «очікувати», «оцінювати», «проектувати», «позиціонований», «стратегія», «прогноз», «цільовий показник» і подібних виразів. Вони включають заяви стосовно наших амбітних цілей щодо залучення певної кількості повнолітніх споживачів, планових показників доходів від Категорій продуктів нового покоління і наших планових показників у сфері ESG.

Всі такі прогностичні заяви містять оцінки та припущення, що зазнають впливу ризиків, невизначеностей та інших факторів. Оцінки, відображені в цьому пресрелізі, є розумними, але вони можуть змінитися під впливом цілої низки змінних, які можуть спричинити реальні результати, що істотно відрізнятимуться від прогнозованих результатів. Про причини, через які реальні результати і події можуть відрізнятися від прогнозованих результатів, про які повідомлялося у прогностичних заявах або які випливали з таких заяв, можна дізнатися з інформації, наведеної у розділах «Прогностичні заяви» та «Основні ризики Групи» у Річному звіті за 2020 рік і Формі 20-F «Бритіш Американ Тобакко пі.ел.сі.» [British American Tobacco p.l.c.] («BAT»).

Дізнатися більше про ці та інші фактори можна з документації, поданої ВАТ до Комісії з цінних паперів і бірж США (надалі – «SEC»), включаючи Річний звіт за Формою 20-F і Поточні звіти за Формою 6-K, які можна отримати безкоштовно на веб-сайті SEC http://www.sec.gov, а також Річні звіти BAT, які можна отримати безкоштовно на веб-сайті «Бритіш Американ Тобакко» www.bat.com.

Результати минулих періодів не можуть слугувати орієнтиром щодо результатів майбутніх періодів, і особам, які потребують консультацій, слід звертатися до незалежних фінансових консультантів. Прогностичні заяви відображають знання та інформацію, що є наявними станом на дату підготовки цього пресрелізу. ВАТ не бере на себе жодних зобов’язань щодо оновлення або перегляду цих прогностичних заяв у випадку появи нової інформації, настання певних подій в майбутньому або на інших підставах. Ми застерігаємо читачів від надмірного покладання на такі прогностичні заяви.

max
large
medium
small
mobile