Марка Vuse компанії «ВАТ» стала першим у світі вуглецево-нейтральним глобальним брендом продуктів для вейпінгу

 

  • Марка Vuse стала першим у світі глобальним брендом продуктів для вейпінгу, що є вуглецево-нейтральним.
  • Один із визначальних кроків у рамках амбітної мети ВАТ досягти вуглецевої нейтральності у своїй діяльності до 2030 року та у своєму ланцюжку створення вартості загалом до 2050 року.
  • BAT зосереджує зусилля на зменшенні впливу діяльності компанії на довкілля й побудові Кращого Майбутнього [A Better Tomorrow™] для всіх стейкхолдерів.

28 травня 2021 року:  Компанія «ВАТ» повідомила, що марка Vuse стала першим у світі вуглецево-нейтральним глобальним брендом продуктів для вейпінгу.

Це світове досягнення є значним внеском у досягнення амбітних кліматичних цілей компанії, що передбачають, зокрема, забезпечення вуглецевої нейтральності у своїй діяльності до 2030 року. Лише за один 2020 рік ВАТ спромоглася скоротити обсяги викидів від своєї діяльності на 30,9%, що відповідає зменшенню на 37,4% порівняно з базовим рівнем 2017 року. У березні 2021 року ВАТ оголосила про нову амбітну ціль досягти до 2050 року вуглецевої нейтральності по всьому  ланцюжку створення вартості, на який припадає близько 90% загального вуглецевого сліду компанії.

Кінгслі Уїтон [Kingsley Wheaton], Директор з маркетингу Групи «ВАТ»: «Набуття маркою Vuse статусу першого у світі вуглецево-нейтрального глобального бренду продуктів для вейпінгу є визначною віхою. Це підтвердження глибокого й довготривалого прагнення ВАТ бути відповідальним бізнесом і зменшувати наш вплив на довкілля».

«Ми пишаємося тим, що марка Vuse встановила стандарти ESG у категорії продуктів для вейпінгу, ставши першим глобальним брендом, який забезпечив собі вуглецево-нейтральний статус.  Саме на такий результат варто очікувати від марки-лідера на ринку. Крім того, це вказує на ефективність способу, в який ми цілеспрямовано створюємо наш майбутній портфель глобальних марок в рамках нашого бачення Кращого Майбутнього [A Better Tomorrow™]».

Статус Vuse як вуглецево-нейтрального бренду, про який було повідомлено напередодні Всесвітнього дня вейпінгу (30 травня 2021 року), є частиною великих амбітних планів стати екологічно сталим брендом продуктів для вейпінгу за допомогою, зокрема, таких ініціатив:

  • Глобальна програма збирання пристроїв і контейнерів – за допомогою кампанії «Drop the Pod» від початку пілотного проєкту у 2020 році було зібрано близько 200 тисяч контейнерів.
  • Відмова від використання одноразової пластикової тари в упаковці – у 2020 році кампанія «Cut the Wrap» дозволила заощадити 100 тонн пластику, що еквівалентно чотирьом мільйонам пластикових пляшок.
  • Перехід від повітряних перевезень до перевезень морським транспортом – передбачається, що до кінця 2020 року 80% від загального обсягу міжнародних перевезень продукції під маркою Vuse здійснюватимуться морським транспортом завдяки змінам у ланцюжку дистрибуції.

Вуглецеву нейтральність марки Vuse було досягнуто за рахунок компенсації викидів вуглецю в рамках проєктів з відновлення лісів.  Ці проєкти включають, серед іншого, проєкт із висадження дерев в Уругваї на території площею 21 298 га, де інтенсивне випасання худоби призвело до виснаження ґрунтів і деградації земель. Так само, як і уловлювання двоокису вуглецю, забезпечення кращої якості ґрунту й покращення біорізноманіття, проєкт також дозволить покращити перспективи щодо працевлаштування місцевого населення.

BAT також працює над зменшенням свого вуглецевого сліду завдяки:

  • Покращенню енергоефективності фабрик шляхом встановлення ефективнішого обладнання, що має менший вплив на довкілля.
  • Збільшенню частки споживання відновлюваної енергії через закупівлю електроенергії, яку виробляють із відновлюваних джерел, і виробництва електроенергії в місці її споживання.

Це повідомлення ВАТ припало на відкриття 100-го брендованого магазину Vuse.  Сьогодні брендовані магазини Vuse працюють у Сполученому Королівстві, Канаді, Польщі, Німеччині, ПАР та СШАнадаючи можливість споживачам самостійно та у повному обсязі ознайомитися з категоріями марок і продуктів нового покоління ВАТ.

BAT прагне досягти своєї мети побудувати Краще Майбутнє™ завдяки зниженню впливу свого бізнесу на здоров’я завдяки альтернативним продуктам із потенційно зниженим ризиком, що дарують насолоду споживачам.

Діяльність у сфері сталого розвитку і відповідальний підхід ВАТ отримали високу незалежну оцінку. Так, наша компанія входить до Індексу сталого розвитку Доу-Джонса  вже 19 років поспіль (ми - єдина тютюнова компанія, включена до престижного Світового індексу у 2020 році), рейтингу  BBB «Morgan Stanley’s Capital International» і А-переліку CDP за досягнення у сфері боротьби проти зміни клімату.

18 травня 2021 року BAT повідомила  про її визнання одним з Лідерів у сфері боротьби проти зміни клімату 2021 за результатами рейтингу видання «Financial Times»  , який вперше проводився у Європі. До рейтингу «Europe Climate Leaders 2021», що проводиться виданням «Financial Times», увійшли 300 найкращих з понад 4000 компаній з різних країн Європи, які досягли найбільшого скорочення обсягів викидів основних парникових газів відносно доходів у період з 2014 по 2019 рр.

Вуглецеву нейтральність Vuse було підтверджено Vertis на основі даних Оцінки життєвого циклу продукту, наданих незалежною третьою особою.

КІНЕЦЬ

Примітки для редакторів:

Про Групу «BAT»
BAT – провідна мультикатегорійна компанія, що провадить діяльність у сегменті споживчих товарів, з метою побудови Кращого Майбутнього [A Better Tomorrow] завдяки зниженню впливу її бізнесу на здоров’я, пропонуючи повнолітнім споживачам широкий вибір продуктів, що несуть задоволення із потенційно зниженим ризиком. Компанія продовжує відверто говорити про те, що класичні сигарети становлять серйозні ризики для здоров’я, і що єдиним способом уникнути цих ризиків є рішення не починати курити або відмовитися від куріння. ВАТ закликає курців повністю переходити на альтернативні продукти з потенційно зниженим ризиком, що підтверджується науковими даними.* З цією метою ВАТ перетворюється на справжню клієнтоорієнтовану мультикатегорійну компанію, що провадить діяльність у сегменті споживчих товарів. У ВАТ працюють понад 53 000 людей у всьому світі. Компанія присутня у понад 180 країнах та має 11 мільйонів точок продажу і 45 фабрик в 43 країнах. Стратегічний портфель компанії складається з глобальних марок сигарет і асортименту тютюнових і нікотинових виробів, що належать до Категорій продуктів нового покоління із потенційно зниженим ризиком*, що зростає, а також традиційних негорючих тютюнових виробів. Ці продукти включають в себе продукти для вейпінгу, вироби для нагрівання тютюну, продукти для перорального споживання, такі як снюс і вологий тютюн та інші нікотинові продукти, що не містять тютюну. У 2020 році кількість споживачів наших негорючих виробів зросла на 3 мільйони порівняно з попереднім роком і сягнула 13,5 мільйонів осіб. У 2020 році Група «ВАТ» отримала дохід у розмірі 25,8 млрд фунтів стерлінгів, а її прибуток від операційної діяльності сягнув 9,9 млрд фунтів стерлінгів.

*Виходячи з наукових даних і припущення щодо повної відмови від куріння сигарет на користь альтернативних продуктів. Ці продукти не є абсолютно безпечними і викликають залежність.

Прогностичні заяви

Цей прес-реліз містить певні прогностичні заяви, у тому числі «прогностичні» заяви, які здійснюються в розумінні Закону США «Про реформу судочинства з приватних цінних паперів» від 1995 року. Ці заяви часто, але не завжди, здійснюються з використанням таких слів або фраз, як, наприклад «вважати», «передбачати», «могти», «змогти», «можливо», «слід», «мати намір», «планувати», «потенціал», «прогнозувати», «очікувати», «оцінювати», «проектувати», «позиціонований», «стратегія», «прогноз», «плановий показник», а також подібних виразів. Вони включають заяви стосовно наших амбітних цілей щодо залучення певної кількості споживачів, планових показників доходів від Категорій продуктів нового покоління і наших планових показників у сфері ESG.

Всі такі прогностичні заяви містять оцінки та припущення, що зазнають впливу ризиків, невизначеностей та інших факторів. Припущення, відображені в цьому прес-релізі, є розумними, але вони можуть змінитися під впливом цілої низки змінних, які можуть спричинити реальні результати, що істотно відрізнятимуться від прогнозованих результатів. Про причини, через які реальні результати і події можуть відрізнятися від прогнозованих результатів, про які повідомлялося у прогностичних заявах або які випливали з таких заяв, можна дізнатися з інформації, наведеної у розділах «Прогностичні заяви» та «Основні ризики Групи» у Річному звіті за 2020 рік і Формі 20-F «Бритіш Американ Тобакко пі.ел.сі.» [British American Tobacco p.l.c.] («BAT»)

Дізнатися більше про ці та інші фактори можна з документації, поданої ВАТ до Комісії з цінних паперів і бірж США (надалі – «SEC»), включаючи Річний звіт за Формою 20-F і Поточні звіти за Формою 6-K, які можна отримати безкоштовно на веб-сайті SEC http://www.sec.gov , а також Річні звіти BAT, які можна отримати безкоштовно на веб-сайті «Бритіш Американ Тобакко» www.bat.com .

Результати минулих періодів не можуть слугувати орієнтиром щодо результатів майбутніх періодів, і особам, які потребують консультацій, слід звертатися до незалежних фінансових консультантів. Прогностичні заяви відображають знання та інформацію, що є наявними станом на дату підготовки цього прес-релізу. ВАТ не бере на себе жодних зобов’язань щодо оновлення або перегляду цих прогностичних заяв у випадку появи нової інформації, настання певних подій в майбутньому або на інших підставах. Ми застерігаємо читачів від надмірного покладання на такі прогностичні заяви.

max
large
medium
small
mobile