Всесвітній день вейпінгу: BAT публікує комплексний огляд на честь десятиріччя від початку наукових досліджень вейпінгу

  • Результати багатьох наукових досліджень свідчать про те, що перехід на споживання виключно високоякісних продуктів для вейпінгу зменшує ризики для здоров’я* порівняно з курінням.
  • Дані дослідження вказують на те, що продукти для вейпінгу можуть запропонувати альтернативу курцям, які не можуть відмовитися від куріння в інший спосіб.
  • Огляд підтверджує важливу роль продуктів для вейпінгу в розрізі зменшення шкоди від тютюну.
  • Дослідження підкреслює важливість унікальної, клієнтоорієнтованої моделі ВАТ і способу, в який ми зменшуємо вплив нашого бізнесу на здоров’я й будуємо Краще Майбутнє [A Better Tomorrow™] за допомогою нашого мультикатегорійного підходу.

28 травня 2021 року: на честь Всесвітнього дня вейпінгу ВАТ опублікувала комплексний огляд наукових даних щодо продуктів для вейпінгу (електронних сигарет), їхнього потенційного впливу на здоров’я та ролі, які вони відіграють у зменшенні шкоди від тютюну.

Цей огляд свідчить про те, що за останні десять років кількість людей, які помилково вважають, що вейпінг шкодить здоров’ю так само як звичайні сигарети або сильніше, зросла у Великій Британії, Європі та Сполучених Штатах Америки. Це суперечить результатам низки наукових аналізів, опублікованих у цей самий період, які вказують на те, що продукти для вейпінгу, виготовлені з дотриманням стандартів якості, становлять менший ризик для здоров’я, ніж сигарети.*

Згідно з демографічними модельними дослідженнями, про які йдеться в огляді, перехід курців на споживання виключно продуктів для вейпінгу може дозволити досягти значного скорочення кількості передчасних смертей. Дослідження використовують демографічні дані і моделі з метою прогнозування в динаміці лікувально-оздоровчих результатів, пов’язаних з довгостроковими ризиками куріння, порівняно зі споживанням продуктів для вейпінгу.

Д-р Девід О’Райлі [Dr. David O’Reilly], Директор з питань наукових досліджень Групи «ВАТ»: «Цей документ містить комплексний короткий опис понад 300 рецензованих наукових праць та інших наукових даних, опублікованих приблизно 50 науковими закладами протягом минулого десятиліття».

«Наукові дані є незаперечними, проте проблема хибного сприйняття з боку споживачів зберігається. В Англії і Сполучених Штатах Америки тільки кожному третьому повнолітньому відомо про наявність наукових даних, отриманих, зокрема, від провідних органів охорони здоров’я, які підтверджують висновок про те, що вейпінг є менш шкідливим для здоров'я, ніж куріння».

«Реальність є такою, що багато провідних органів охорони здоров’я повідомляють, що вейпінг є менш шкідливим, ніж куріння, і що цей потенціал зменшення шкоди може досягти максимального ефекту, якщо ті курці, які не можуть відмовитися від куріння в інший спосіб, перейдуть виключно на споживання продуктів для вейпінгу».

«Ми сподіваємось, що цей документ буде використано як допоміжний засіб органами охорони здоров’я і допоможе повнолітнім курцям, які прагнуть ознайомитися з масивом наявних наукових даних, зробити поінформований вибір».

«Зниження впливу нашого бізнесу на здоров’я лежить в основі нашої мети – створити «Краще Майбутнє», пропонуючи найбільший асортимент продуктів із потенційно зниженим ризиком, що становлять альтернативу сигаретам*», – продовжує Девід О’Райлі. «Ось чому ми прагнемо залучити 50 мільйонів споживачів наших Категорій продуктів нового покоління, включаючи асортимент наших продуктів для вейпінгу під маркою Vuse, до 2030 року».

Цей огляд підкреслює, що продукти для вейпінгу можуть ефективно конкурувати з класичними сигаретами, доставляючи нікотин і забезпечуючи насолоду від споживання, якої прагнуть курці. Отже, доступ до високоякісних, ретельно досліджених та ефективно регульованих продуктів для вейпінгу має вирішальне значення. Однак, вейпінг вважатиметься вагомою альтернативою курінню тільки в тому випадку, якщо державні органи охорони здоров’я однозначно і точно повідомлять курців про те, що повний перехід на споживання продуктів для вейпінгу може зменшити ризики для їхнього здоров'я.

Документ також містить огляд чинних нормативних актів, якими регулюються продукти для вейпінгу, і зазначає, що ці нормативні акти стосуються, переважно, маркування, інгредієнтів та оподаткування, а не стандартів виробництва. Це призвело до дуже значних відмінностей у стандартах якості, які застосовуються до цієї продукції у різних країнах світу.

В огляді підкреслено необхідність розробки узгоджених нормативних актів, що регулюють виробництво продукції, і запровадження виробниками у всьому світі жорстких стандартів щодо управління продукцією з метою підвищення довіри громадськості до вейпінгу.

КІНЕЦЬ

Щоб читати далі, клацніть на ці посилання:

Примітки для редакторів:

В рамках цього Аналітичного дослідження було зроблено огляд бази наукових даних і рецензованих досліджень з різних джерел по всьому світу, яку було напрацьовано протягом більше ніж десяти років, з метою дослідити та оцінити різні особливості електронних сигарет та їхню роль у зменшенні шкоди від тютюну, включаючи важливість розробки, випробування і дотримання виробничих стандартів.

У нашому огляді ми аналізуємо опубліковані дослідження про те, чому сенсорні особливості продуктів для вейпінгу, включаючи ароматизатори і візуальне спостереження пари, мають важливе значення з точки зору прийнятності такої продукції для колишніх курців, які шукають альтернативу сигаретам у вигляді продуктів із потенційно зниженим ризиком,* і для чинних повнолітніх споживачів продуктів для вейпінгу, які хочуть уникнути повернення до куріння. Дані вказують на те, що повнолітні споживачі продуктів для вейпінгу надають перевагу електронним сигаретам, що пропонують широкий вибір смаків, і саме цей вибір робить продукти для вейпінгу більш дієвою альтернативою курінню.

Про Групу «BAT»

BAT – провідна мультикатегорійна компанія, що провадить діяльність у сегменті споживчих товарів з метою побудови Кращого Майбутнього [A Better Tomorrow] завдяки зниженню впливу її бізнесу на здоров’я, пропонуючи повнолітнім споживачам широкий вибір продуктів, що несуть задоволення із потенційно зниженим ризиком. Компанія продовжує відверто говорити про те, що класичні сигарети становлять серйозні ризики для здоров’я, і що єдиним способом уникнути цих ризиків є рішення не починати курити або відмовитися від куріння. ВАТ закликає курців повністю переходити на альтернативні продукти із потенційно зниженим ризиком, що підтверджується науковими даними.* З цією метою, ВАТ перетворюється на справжню клієнтоорієнтовану мультикатегорійну компанію, що провадить діяльність у сегменті споживчих товарів. У ВАТ працюють понад 53 000 людей у всьому світі. Компанія присутня у понад 180 країнах та має 11 мільйонів точок продажу і 45 фабрик в 43 країнах. Стратегічний портфель компанії складається з глобальних марок сигарет і асортименту тютюнових і нікотинових виробів, що належать до Категорій продуктів нового покоління із потенційно зниженим ризиком*, що зростає, а також традиційних негорючих тютюнових виробів. Ці продукти включають в себе продукти для вейпінгу, вироби для нагрівання тютюну, продукти для пероральногоспоживання, такі як снюс і вологий тютюн та інші  нікотинові продукти, що не містять тютюну. У 2020 році кількість споживачів наших негорючих виробів зросла на 3 мільйони порівняно з попереднім роком і сягнула 13,5 мільйонів осіб. У 2020 році Група «ВАТ» отримала дохід у розмірі 25,8 млрд фунтів стерлінгів, а її прибуток від операційної діяльності сягнув 9,9 млрд фунтів стерлінгів.

*Виходячи з наукових даних і припущення щодо повної відмови від куріння сигарет на користь альтернативних продуктів. Ці продукти не є абсолютно безпечними і викликають залежність.

Прогностичні заяви

Цей прес-реліз містить певні прогностичні заяви, у тому числі «прогностичні» заяви, які здійснюються в розумінні Закону США «Про реформу судочинства з приватних цінних паперів» від 1995 року. Ці заяви часто, але не завжди, здійснюються з використанням таких слів або фраз, як, наприклад «вважати», «передбачати», «могти», «змогти», «можливо», «слід», «мати намір», «планувати», «потенціал», «прогнозувати», «очікувати», «оцінювати», «проектувати», «позиціонований», «стратегія», «прогноз», «плановий показник», а також подібних виразів. Вони включають заяви стосовно наших амбітних цілей щодо залучення певної кількості споживачів, планових показників доходів від Категорій продуктів нового покоління і наших планових показників у сфері ESG.

Всі такі прогностичні заяви містять оцінки та припущення, що зазнають впливу ризиків, невизначеностей та інших факторів. Припущення, відображені в цьому прес-релізі, є розумними, але вони можуть змінитися під впливом цілої низки змінних, які можуть спричинити реальні результати, що істотно відрізнятимуться від прогнозованих результатів. Про причини, через які реальні результати і події можуть відрізнятися від прогнозованих результатів, про які повідомлялося у прогностичних заявах або які випливали з таких заяв, можна дізнатися з інформації, наведеної у розділах «Прогностичні заяви» та «Основні ризики Групи» у Річному звіті за 2020 рік і Формі 20-F «Бритіш Американ Тобакко пі.ел.сі.» [British American Tobacco p.l.c.] («BAT»).

Дізнатися більше про ці та інші фактори можна з документації, поданої ВАТ до Комісії з цінних паперів і бірж США (надалі – «SEC»), включаючи Річний звіт за Формою 20-F і Поточні звіти за Формою 6-K, які можна отримати безкоштовно на веб-сайті SEC http://www.sec.gov, а також Річні звіти BAT, які можна отримати безкоштовно на веб-сайті «Бритіш Американ Тобакко» www.bat.com.

Результати минулих періодів не можуть слугувати орієнтиром щодо результатів майбутніх періодів, і особам, які потребують консультацій, слід звертатися до незалежних фінансових консультантів. Прогностичні заяви відображають знання та інформацію, що є наявними станом на дату підготовки цього прес-релізу. ВАТ не бере на себе жодних зобов’язань щодо оновлення або перегляду цих прогностичних заяв у випадку появи нової інформації, настання певних подій в майбутньому або на інших підставах. Ми застерігаємо читачів від надмірного покладання на такі прогностичні заяви.

max
large
medium
small
mobile