Наша мета та стратегія

Ми прагнемо побудувати Краще Майбутнє (A Better Tomorrow) для всіх наших стейкхолдерів

Наш виконавчий директор Джек Боулз визначив надихаючу мету для нашого бізнесу, представивши еволюцію стратегії Групи у березні 2020 року.

Чітка корпоративна мета

Наша мета – побудувати краще майбутнє через зниження впливу нашого бізнесу на здоров’я, пропонуючи нашим споживачам великий вибір продуктів, що несуть задоволення з меншим ризиком.

Ми будемо розвивати нашу модель зростання через покращення нашого портфелю тютюнових, нікотинових та інших продуктів, щоби задовольнити потреби наших споживачів у насолоді та задоволенні, які постійно змінюються.

В той час, як традиційні сигарети залишаються ключовим бізнесом для нас на деякий час, ми прагнемо отримати значно більшу частку доходу від продуктів, що відрізняються від сигарет, і тому мають менший вплив на здоров’я.

Працюємо відповідально

Як провідний мультинаціональний бізнес ми визнаємо наш глобальний вплив, важливість високих стандартів доброчесності та суспільну відповідальність. Як результат, ми рухаємося від стану бізнесу, в якому сталий розвиток завжди був важливим, до нового розуміння діяльності, коли сталий розвиток починає відігравати головну роль у всьому, що ми робимо.

Нашим споживачам ми хочемо запропонувати великий вибір тютюнових, нікотинових та інших продуктів, що несуть задоволення, і які відповідально реалізуються на ринку.

Для суспільства ми прагнемо знизити вплив нашого бізнесу на здоров’я та навколишнє середовище.

Для наших постачальників та клієнтів ми хочемо підвищити планку стандартів на всьому ланцюгу постачання.

Для наших працівників ми хочемо створити динамічне, надихаюче та сповнене сенсу робоче середовище.

А для наших акціонерів ми хочемо забезпечити сталий та вищий прибуток.

Задовольняємо потреби споживачів

Сьогодні ми бачимо можливості захопити моменти споживання, які з часом стали обмеженими через суспільний та регуляторний тиск, та задовольнити  потреби та вподобання споживача.

Тож ми модернізували нашу стратегію, концентруючись на досягненні значних результатів у Нових Категоріях за рахунок інвестиційних коштів, що надходять від нашого бізнесу у сегменті традиційних тютюнових продуктів.

Наша удосконалена стратегія має на меті передбачення та задоволення потреб споживачів, які постійно змінюються: створення продуктів, що несуть задоволення з меншим ризиком, ширший вибір та стимулювання відчуттів повнолітніх споживачів у всьому світі.

BAT буде задовольняти потреби споживачів завдяки концентрованому портфелю продуктів, що надають органолептичне задоволення для будь-якого настрою та моменту. Ми будемо створювати меншу кількість, але сильніші глобальні бренди.

Ця стратегія базується на унікальному знанні споживачів у всіх категоріях, яке базується на потужній аналітиці та даних.

Докладніше про нашу мету та стратегію:

Our purpose and strategy

Наша місія

Стимулювати відчуття нових повнолітніх поколінь

Сьогодні ми бачимо можливості захопити моменти споживання, які з часом стали обмеженими через суспільний та регуляторний тиск, та задовольнити нові потреби та вподобання споживача.

Наша місія – передбачити та задовольнити споживача, який постійно розвивається: надати задоволення, знизити ризик, розширити вибір та стимулювати відчуття повнолітніх споживачів у всьому світі.

Як ми перемагаємо

Стратегічні завдання

Сегменти, що швидко зростають

Завдяки нашій унікальній та орієнтованій на дані платформі споживацьких інсайтів (PRISM) ми концентруємося на категоріях продуктів та сегментах споживачів у всьому нашому глобальному бізнесі, що мають найкращий потенціал для довгострокового сталого зростання.

Пріоритетні ринки

Спираючись на точну та неупереджену систему пріоритизації ринків (MAPS), ми зосереджуємо зусилля нашого неперевершеного роздрібного та маркетингового охоплення, а також нашої регуляторної та наукової експертизи на тих ринках та торгівельних майданчиках, що мають найбільший потенціал для зростання.

Як ми перемагаємо

Надихаюче передбачення

Як одна із світових компаній із найдовшою історією ми маємо унікальні знання про споживачів в чотирьох категоріях, які ми підсилюємо потужними даними та аналітикою. Це бачення забезпечує розвиток та відповідальний маркетинг наших продуктів, які задовольняють потреби споживачів.

Видатні інновації

Оскільки вподобання споживачів та технології швидко розвиваються, ми покладаємося на нашу зростаючу глобальну мережу цифрових хабів, інноваційні центри, науково-дослідницькі лабораторії світового рівня, партнерство із зовнішніми стейкхолдерами та майбутню корпоративну венчурну ініціативу, щоби завжди грати на випередження.

Потужні бренди

Протягом більш, ніж століття ми будували потужні бренди, яким довіряють, які задовольняють наших споживачів та є гарантією якості та задоволення. Ми зосередимося на меншій кількості, але на більш сильних та глобальних брендах у всіх наших продуктових категоріях, які розробляються завдяки нашому глибокому розумінню та сегментації наших споживачів.

Об’єднана організація

Не багато компаній можуть сказати, що у них 150 мільйонів щоденних споживачів, понад 11 мільйонів роздрібних точок продажів, а також мережа експертів та досвідчених працівників у всьому світі. Постійний зв’язок між ними всіма, особливо через цифрові канали (включно із електронною комерцією) забезпечує кращій зв’язок зі споживачем, доступ до ринків та інновацій, які пропонують органолептичне задоволення та задовольняють потреби споживачів.

Люди і партнерство

Наші високо мотивовані люди наділені повноваженнями та свободою дій завдяки новим етосам, які  швидко адаптуються до постійних змін, втілюють в життя культуру навчання та присвячені постійному вдосконаленню. Однак ми не можемо досягти успіху самотужки, тому наше партнерство з фермерами, постачальниками та споживачами – це ключовий чинник для забезпечення сталого зростання у майбутньому

Фокус на США

Розмір нашого бізнесу у Сполучених Штатах складає майже половину нашого глобального бізнесу в цілому. Сполучені Штати - це найбільша економіка в світі, найбільший єдиний центр для технологій та ключовий чинник глобальних споживацьких трендів, і це також місце, де ми маємо глибоке розуміння споживачів та джерело фінансової стабільності для підтримки досягнення нашої місії – стимулювати відчуття споживачів – в усіх інших куточках світу.

Наша мета

Краще майбутнє (A better tomorrow)

Стимулюючи відчуття нових повнолітніх поколінь, наша мета – створити Краще Майбутнє (A Better Tomorrow) для всіх наших стейкхолдерів.

Що отримують стейкхолдери

Для кого ми створюємо Краще Майбутнє (A Better Tomorrow):

Споживачі

Споживачі

Через відповідальну пропозицію приємного та стимулюючого вибору для будь-якого настрою та моменту, сьогодні і у майбутньому

Суспільство

Суспільство

Через зниження впливу нашого бізнесу на здоров’я та пропозицію ряду альтернативних продуктів, а також через зниження екологічних та соціальних наслідків

Працівники

Працівники

Через створення динамічного, надихаючого та сповненого сенсу робочого середовища

Акціонери

Акціонери

Через забезпечення сталого та вищого прибутку.

Етоси

Наша мета – побудувати краще майбутнє завдяки зниженню впливу нашого бізнесу на здоров’я, пропонуючи нашим споживачам великий вибір продуктів, що несуть задоволення з меншим ризиком.

Ключовий чинник для досягнення цього – наші Етоси – еволюція Керівних принципів. Вони керують нашою поведінкою у всій Групі.

Докладніше про Етоси

Міцна основа для розвитку нашої стратегії

Широкий спектр наших здібностей дає нам змогу зростати у майбутньому. Небагато компаній із сектору споживчих товарів можуть сказати, що у них є понад 150 мільйонів щоденних контактів зі споживачами, що дистрибуція складається з 11 мільйонів точок продажу на 180 ринках, та що вони мають майже 11 мільйонів споживачів продуктів нових категорій.
У нас глобальний маркетинг і дистрибуція, видатний перелік наукових досліджень та інновацій, а також десятки років досвіду у вивченні споживачів та побудові брендів. Всього за декілька років ми побудували бізнес Нових Категорій, що оцінюється в £1,3 млрд і створює нам базис для майбутнього.

max
large
medium
small
mobile