Дослідження засвідчили, що пристрої для вейпингу та продукти для нагрівання тютюну викликають мінімальне забарвлення зубів, шкіри та шпалер у порівнянні із традиційними сигаретами

14 червня 2019 р., Варшава, Польща. Дослідження, проведені науковцями Бритіш Американ Тобакко, засвідчили, що аерозоль, утворений продуктами із потенційно зниженим ризиком – пристроями для вейпингу та продуктами для нагрівання тютюну, викликає значно менше забарвлення емалі зубів, шкіри, одягу та шпалер, ніж дим від традиційних сигарет.

Результати дослідження оприлюднені сьогодні в рамках Глобального нікотинового форуму у Варшаві, Польща.

У продуктах із потенційно зниженим ризиком відсутнє горіння. Пара та аерозоль, що вони утворюють, містять менше складників та значно менше певних токсикантів у порівнянні із сигаретним димом*. Пристрої для вейпингу та продукти для нагрівання тютюну не утворюють побічного аерозолю, і як наслідок – на руках та одязі споживача залишається менше запаху. Окрім цього ці пристрої менше впливають на людей поруч у порівнянні із традиційними сигаретами.

Поширеною є думка, що у курців сигарет можуть з’являтися плями, що знебарвлюють зубну емаль. Хоча ці плями часто називають нікотиновим забарвленням, насправді вони викликані смолою в сигаретному димі. Дим сигарет також може забарвлювати шпалери, шкіру та інші матеріали.

Науковці Бритіш Американ Тобакко оцінили вплив аерозолю від продуктів із потенційно зниженим ризиком. У серії досліджень брали участь стандартна сигарета (3R4F), пристрій для нагрівання тютюну (glo від ВАТ), а також два інноваційні пристрої для вейпингу. Для оцінки рівня забарвлення використовувалися різні матеріали, включно з зразками шпалер, шкіри свиней та блоки емалі корів.

Для того, щоби відтворити умови ротової порожнини, емалеві блоки спочатку були інкубовані слиною, щоби забезпечити утворення шару захисної білкової плівки, яка зазвичай присутня на зубах. Після цього вони були досліджені до, під час та після впливу, використовуючи стандартну методику оцінки зубної пасти або агентів для відбілення зубів.

Щоби оцінити забарвлення шпалер та зразків інших матеріалів, знадобилася модифікація камери культивування клітин, що є у ВАТ з тим, щоби піддати матеріали необхідному впливу. Для оцінки забарвлення шкіри, зразки шкіри свиней були ізольовані з твердими частинками, що містяться в аерозолях (виділені із диму та аерозолю).
Результати були відмінні – піддані впливу аерозолю від пристроїв для вейпингу та продуктів нагрівання тютюну зразки зубної емалі, шкіри, шпалер та інших матеріалів не змінили колір (рівень забарвлення був однаковим із контрольними зразками).

«Через відсутність горіння та значно менші викиди від glo у порівнянні із традиційними сигаретами утворюється менше нальоту та залишається менше запаху. Також користувачі glo завдають менше впливу оточуючим», – розповів Джон МакОгі (John McAughey), головний науковець ВАТ із досліджень аерозолю.

Ці результати підтверджують, що повне переключення на продукти для вейпингу або пристрої для нагрівання тютюну має як косметичні, так і суспільні переваги для споживачів. «Ці переваги, що стосуються суспільного сприйняття та персональної гігієни, дійсно резонують із думками споживачів», – сказала Аннетт Далрімпл (Annette Dalrymple), яка доповідала про результати досліджень на конференції. – Дані, отримані в результаті цього дослідження, чітко доводять, що досліджені пристрої для вейпингу та продукти для нагрівання тютюну викликають мінімальне знебарвлення. Це дуже важливо для споживачів. Проте, необхідні додаткові дослідження, щоби вивчити довгостроковий вплив на забарвлення зубів та здоров’я ротової порожнини загалом від переключення на продукти із потенційно зниженим ризиком».

ПРИМІТКИ ДЛЯ РЕДАКТОРІВ

Про компанію Бритіш Американ Тобакко: Бритіш Американ Тобакко є світовим виробником тютюнових виробів і продуктів наступного покоління. Продукція під марками компанії реалізується у понад 200 країнах. Компанія нараховує понад 50 000 працівників у різних країнах світу і її портфель включає більше 200 марок. Продукцію компанії обирає кожен восьмий з одного мільярда курців у світі. Глобальними провідними марками компанії є Dunhill, Kent, Pall Mall і Lucky Strike.

Про продукти наступного покоління: Продукти наступного покоління є частиною бізнесу Групи Бритіш Американ Тобакко. Діяльність у цьому напрямі зосереджено на розробці і виробництві високоякісних альтернативних нікотинових і тютюнових виробів для повнолітніх споживачів у таких ключових сегментах: продукти для вейпінгу, вироби для перорального застосування і продукти для нагрівання тютюну. Докладніше на сайті www.bat-science.com .

Про зменшення шкоди від тютюну : Єдиний спосіб уникнути ризиків, пов’язаних із споживанням тютюну, полягає у повній відмові від його споживання. Найкращий спосіб зменшити ці ризики – припинити споживати тютюн. Проте концепція зменшення шкоди все частіше розглядається у контексті споживання тютюну. Зменшення шкоди полягає у пошуку практичних рішень, які дозволять мінімізувати вплив на здоров’я  природно небезпечної діяльності або звички без повної відмови від неї. Це ключовий елемент бізнес-стратегії ВАТ, який сьогодні розглядається кількома регуляторами. Ми вважаємо за важливе працювати над розробкою прийнятних для споживачів продуктів із потенційно зниженим ризиком. Ми вважаємо, що політики з регулювання тютюну повинні передбачати способи зменшення шкоди для мільйонів повнолітніх людей в усьому світі, які продовжуватимуть споживати тютюнові вироби.

Вплив електронних сигарет на здоров’я населення : Багато представників медичної спільноти вважають, що електронні сигарети мають великий потенціал з точки зору сприяння розробці політик щодо зменшення шкоди від тютюну. У своєму оновленому аналізі наукових даних від 2018 року Служба громадської охорони здоров’я, що є виконавчим органом Міністерства охорони здоров’я Великої Британії, дійшла висновку, що ризик, пов’язаний зі споживанням продуктів для вейпінгу, є приблизно на 95% меншим, ніж ризик, пов’язаний з курінням сигарет*.

* Це не обов’язково означає, що ці продукти є менш шкідливими у порівнянні із тютюновими виробами.

max
large
medium
small
mobile