Трансформація тютюнової галузі

Більше вибору, більше інновацій, потенційно менше ризиків

У нас є чітка мета бути лідером у трансформації нашої галузі, пропонуючи повнолітнім споживачам широкий вибір продуктів із потенційно зниженим ризиком.

Ми трансформуємо тютюнову галузь

Уже понад століття ВАТ задовольняє вподобання повнолітніх споживачів, приносить прибуток акціонерам та забезпечує гідні умови праці.

Сьогодні ми перебуваємо в найдинамічнішому моменті змін в індустрії за всі часи її існування.

Швидке удосконалення продуктів разом із змінами в ставленні суспільства та обізнаністю в питаннях здоров’я, надають нам можливість зробити значний крок уперед у нашій довгостроковій амбіції — позитивно впливати на життя мільйонів наших споживачів, пропонуючи їм продукти із потенційно зниженим ризиком та інші нікотинові продукти.

Ми називаємо цю амбіцію «Трансформація тютюнової галузі» (Transforming Tobacco), і ми цілеспрямовано прагнемо бути лідером у трансформації нашої індустрії та нашої компанії.

Надаємо споживачам вибір

У 2012 році у ВАТ на глобальному рівні було прийнято стратегію, що поставила повнолітніх споживачів в самий її центр. Наша амбіція з Трансформації тютюнової галузі спирається на цю стратегію: ми будуємо наш бізнес, пропонуючи споживачам широкий вибір відмінних продуктів, забезпечуючи поінформований вибір споживачів, та рухаючись в напрямку розширення портфелю продуктів зі зниженим ризиком. Більше вибору, більше інновацій, менше ризику.

Широко відомо, що найбільша шкода, пов’язана із сигаретами, виникає від вдихання диму, який виникає під час горіння тютюну, відповідно куріння є найнебезпечнішим шляхом споживання тютюну.
Історично курці мали дуже мало альтернатив звичайним сигаретам, але сьогодні завдяки інноваціям повнолітні споживачі мають широкий вибір із тютюнових і нікотинових продуктів, що потенційно несуть значно менше ризиків, ніж сигарети.

BAT перебуває в авангарді розробки та впровадження широкого асортименту продуктів із потенційно зниженим ризиком, які дозволяють отримати  задоволення, як від куріння, але без горіння тютюну. Наш зростаючий портфель продуктів із потенційно зниженим ризиком включає пристрої для паріння, продукти для нагрівання тютюну, сучасні продукти для перорального використання разом із традиційними шведським снюсом та американським снафом.

Придбання компанії Reynolds American перетворило ВАТ у одного зі світових лідерів ринку пристроїв для паріння, а також дозволило нам значно розширити асортимент продуктів для перорального використання та інших нікотинових продуктів.

Ніколи раніше так багато споживачів з усього світу не мали доступу до такої величезної кількості альтернатив традиційним сигаретам. Ми продовжуємо розробляти нові та ще більш інноваційні продукти, щоби розширити асортимент продуктів із потенційно зниженим ризиком.

Ведемо активний діалог

Разом із нашим прагненням розробляти та пропонувати широкий асортимент високоякісних альтернативних продуктів, ми також прагнемо діалогу із державними органами та іншими зацікавленими сторонами у всьому світі щодо розробки збалансованої регуляторної політики.

Ми не можемо бути впевненими щодо точної кількості курців, які перейдуть на наші альтернативні продукти, але ж ми вже побачили декілька країн, які прибрали бар’єри на шляху до цих продуктів, що надало мільйонам повнолітніх споживачів ширший вибір.

Ми визнаємо, що наша амбіція трансформації тютюнової галузі залежить не тільки від наших розробок і виводу на ринок нових продуктів, але й від підтримки регуляторів та суспільства.
Більший вибір для споживачів лежить в центрі нашої стратегії, але її результативність вимагає розширення адекватного регулювання, що дозволить повнолітнім споживачам отримати доступ до альтернативних продуктів. Органи охорони здоров’я та засоби масової інформації повинні також заохочувати поінформований вибір споживачів.

Працюючи із зацікавленими сторонам з усього світу, ми докладаємо зусиль, щоби максимально збільшити потенціал продуктів із потенційно зниженим ризиком: для наших споживачів, задля громадського здоров’я та створення більш сталого та прибуткового бізнесу для наших акціонерів.

Неперевершений вибір інноваційних продуктів

Сьогодні ми маємо в портфелі провідні продукти для вейпингу, продукти для нагрівання тютюну, сучасні і традиційні продукти для перорального використання.

Успіх наших нових категорій - це тільки початок, й інновації та технології будуть обіймати все більшу частину нашого бізнесу. Наш науково-дослідницький центр, у якому працюють сотні науковців, безперервно займається розробкою нових та інноваційних продуктів і категорій із потенційно зниженим ризиком.

У 2018 році ми оформили 130 патентів та очікуємо, що їхня кількість значно зросте в найближчі роки.

Звичайно, експертиза в цій сфері зосереджена не тільки у ВАТ, тому ми співпрацюємо з іншими науковими установами, маємо угоди про партнерство та вкладаємо інвестиції у незалежні компанії із широкою спеціалізацією, які допомагають нам розвивати та розробляти майбутні продукти.

… підкріплений потужним глобальним бізнесом

Наша трансформація підтримується нашим потужним глобальним бізнесом у сегменті традиційних сигарет. Кожного дня понад 150 мільйонів повнолітніх споживачів обирають марки ВАТ.

Дохід від цього бізнесу життєво важливий для інвестування в наші продукти із потенційно зниженим ризиком, а наш глобальний ланцюжок постачання та світова дистрибуційна мережа, що складається із понад 11 мільйонів роздрібних магазинів, є потужним активом, який живить нашу амбіцію пропонувати повнолітнім споживачам новий вибір.

Розвиваючи нові продукти й категорії із потенційно зниженим ризиком, наш бізнес залишається успішним і продовжує зростати і у сегменті традиційних сигарет. Це дозволяє нам інвестувати в розробку ще кращих та більш інноваційних продуктів, забезпечуючи гарні фінансові результати для наших акціонерів. Як глобальний бізнес, що працює на понад 200 ринках, ми використовуємо нашу широку присутність та дистрибуційні мережі для того, щоби пропонувати повний спектр продуктів із потенційно зниженим ризиком якомога більшій кількості повнолітніх споживачів.

Нас часто запитують, чому ми просто не припинимо продавати сигарети. Коротко кажучи, раптова зупинка продажів сигарет не принесе жодної користі — ні комерційної, ні практичної. Поточний споживацький попит на ці продукти просто перейде на продукцію наших конкурентів або, ще гірше, на чорний ринок.

Ми пишаємося всіма нашими марками і віримо, що всі наші продукти повинні робити внесок в успіх нашого бізнесу та в досягнення нашої амбіції трансформації тютюнової галузі.

Новий крок у захоплюючій подорожі

Наш бізнес у продуктах із потенційно зниженим ризиком демонструє видатні результати. Проте, це тільки початок, і зважаючи на понад мільярд курців та користувачів нікотину у світі, можливості для нових категорій просто величезні.

І хоча ми не можемо сказати, чи всі курці перейдуть на продукти із потенційно зниженим ризиком, ми прагнемо створити якомога широкий асортимент високоякісних інноваційних продуктів.

Ми віримо, що йдучи цим шляхом, працюючи із регуляторами задля впровадження адекватного регулювання, багато мільйонів курців зроблять вибір перейти на нові продукти.

Якщо ми зможемо всі разом успішно співпрацювати, ми створимо умови, за яких споживачі матимуть доступ до широкого асортименту альтернатив із потенційно зниженим ризиком, наші акціонери матимуть більш сталий та прибутковий бізнес, а суспільство отримає користь від реального прогресу в зниженні шкоди від тютюну.

max
large
medium
small
mobile