Наше бачення сталого розвитку

Програма сталого розвитку задля Кращого Майбутнього (A Better Tomorrow)

Ми пишаємося історією досягнень у сталому розвитку, але сьогодні ми переходимо від стану бізнесу, в якому сталий розвиток був важливим, до стану, коли він починає відігравати головну роль у всьому, що ми робимо.

За останні 20 років ми зробили багато у справі сталого розвитку, що знайшло відображення у включенні нашої компанії до Індексу сталого розвитку Доу Джонса (Dow Jones Sustainability Indices, DJSI) протягом 18 років поспіль та інших видатних незалежних визнань, які ми отримали за ці роки.
Разом із тим, що наш підхід постійно розвивається, багато чого змінюється навколо нас – збільшуються очікування від бізнесу та його внеску у цілі сталого розвитку США, посилюється актуальність кліматичних змін, змінюються вподобання споживачів, виникають нові категорії продуктів, такі як продукти для паріння, що потенційно є менш ризиковані за різними оцінками для 19% споживачів традиційних сигарет у світі.

Майбутня амбіція

Разом із нашим прагненням значно покращити результати Нових Категорій ми також прагнемо якісних змін у амбіції сталого розвитку. Нещодавно ми оголосили про декілька складних цілей, які, ми впевнені, прискорять побудову Кращого Майбутнього (A Better Tomorrow) для всіх наших стейкхолдерів, а саме:

  • збільшення кількості споживачів продуктів, що не передбачають процесу горіння, до 50 мільйонів до 2030 року
  • досягнення вуглецевого нейтралітету до 2030 року та прискорення наших поточних екологічних цілей до 2025 року
Наша програма сталого розвитку

Ми покращили стратегію Групи з метою досягнення Кращого Майбутнього (A Better Tomorrow) для всіх наших стейкхолдерів. Наша покращена стратегія має на меті передбачення та задоволення потреб споживачів, які постійно змінюються: створювати продукти, що несуть задоволення з меншим ризиком, та пропонувати більший вибір.

В центрі покращеної стратегії лежить оновлена програма сталого розвитку, вона відображає зміни у зовнішньому середовищі. Ми чітко усвідомлюємо, що зниження впливу нашого бізнесу на здоров’я є головним питанням, а також приділяємо більше уваги питанням кліматичних змін, досконалості у екологічному управлінні. Водночас, ми прагнемо досягати позитивного соціального впливу та забезпечення якісного корпоративного управління у всій Групі.

H

Зниження впливу нашого бізнесу на здоров’я

  • Вибір для споживачів
  • Наука світового рівня
  • Стандарти та регулювання
E

Досконалість в ЕКОЛОГІЧНОМУ управлінні

  • Зміни клімату
  • Водні ресурси та сміття
  • Стале сільське господарство
  • Безвідходна економіка
S

Досягнення позитивного СОЦІАЛЬНОГО впливу

  • Права людини
  • Добробут фермерів
  • Здоров’я та безпека
  • Люди та культура
G

Якісне корпоративне УПРАВЛІННЯ

  • Етика бізнесу
  • Відповідальний маркетинг
  • Регулювання та політики залучення

Створення спільних цінностей для

  • Споживачі
    Споживачів
  • Суспільство
    Суспільства
  • Працівники
    Працівників
  • Акціонери
    Акціонерів

Докладніше про програму сталого розвитку BAT у звіті Групи Sustainability Strategy Report and ESG Report (англійською мовою)

max
large
medium
small
mobile