Міжнародні принципи маркетингу

Відповідальний маркетинг

Одна з фундаментальних вимог наших принципів маркетингу полягає в тому, що наша маркетингова діяльність націлена виключно на повнолітніх курців і не має на меті залучення або приваблення дітей.

Ми згодні з тим, що тютюнова промисловість повинна регулюватися, але водночас ми переконані, що в нас має бути можливість вести відповідальний діалог із повнолітніми споживачами про наші тютюнові й нікотинові продукти.

Для бізнесу, як наш, дуже важливо надавати чітку й повну інформацію про різні ризики наших продуктів, щоби допомогти споживачам робити поінформований усвідомлений вибір.

Наші ключові принципи маркетингу

Міжнародні принципи маркетингу висвітлюють основні аспекти маркетингу нашої тютюнової продукції та продукції із потенційно зниженим ризиком у всіх країнах світу, де вона продається. 

За останні роки ми розширили портфель нашої продукції і тепер до нього входять не тільки сигарети, а й нові категорії продукції із потенційно зниженим ризиком, такі як продукти для нагрівання тютюну, продукти для паріння, тютюн для перорального споживання та інші нікотинові продукти. Наші Міжнародні принципи маркетингу застосовуються до усіх категорій нашої продукції.

Міжнародні принципи маркетингу включають у себе п'ять основних принципів, які, на нашу думку, лежать в основі відповідального маркетингу наших продуктів.

Маркетинг усієї нашої продукції буде:
  1. Відповідальним.
  2. Точним і таким, що не вводить в оману.
  3. Орієнтований на повнолітніх споживачів.
  4. Прозорим.
  5. Відповідати вимогам чинного законодавства.

Місцеве законодавство

Міжнародні принципи маркетингу встановлюють мінімальні стандарти й застосовуються навіть у тому випадку, якщо вони є більш суворими, ніж місцеве законодавство. Проте, якщо місцеве законодавство або інші добровільно прийняті угоди на ринках є більш суворими або переглядають наші принципи маркетингу, ми будемо дотримуватися вимог цих місцевих законів або добровільних угод.

Там, де місцеве законодавство є менш суворим, ми пропагуємо вищі стандарти загалом, а також рівні конкурентні умови, і звертаємось до урядів втілити наші принципи або аналогічні положення в місцеве законодавство.

Робота з операторами роздрібної торгівлі, спрямована на попередження куріння серед неповнолітніх

Ми співпрацюємо з операторами роздрібної торгівлі у всьому світі для попередження куріння серед неповнолітніх. Ця робота включає в себе сприяння підвищенню їхньої поінформованості й дотриманню мінімальних вікових обмежень, встановлених законодавством, підтримку програм підтвердження віку і проведення навчання для працівників торгівлі з виявлення неповнолітніх покупців і недопущення продажу нашої продукції таким особам.

max
large
medium
small
mobile